Video Dan Gambar Wanita Berbogel Ke Kedai Kerana Stress Kekasih Kahwini Kawan Sendiri.

Hanya kerana kekasih hati berkahwin dengan kawan baiknya sendiri, seorang wanita bertindak luar jangkaan apabila berjalan dalam keadaan bogel ke kedai akibat darpada tekanan perasaan yang dialaminya.

Identiti seorang wanita yang berbogel ketika membeli minyak angin di sebuah kedai di Jakarta akhirnya dikenal pasti sebagai Vionina Magdalena.

Sejak seminggu yang lalu Vionina, 26 tahun, menjadi terkenal apabila video yang berdurasi  1 minit 15 saat iaitu ketika dia membeli barang di sebuah kedai di Taman Sri dalam keadaan bogel telah dirakamkan dan dimuatnaik dalam media sosial.

Menurut perbualan di media sosial, Vionina dikatakan mengalami gangguan jiwa selepas teman lelakinya yang amat dia sayangi telah mengahwini rakan baiknya sendiri.

Vionina juga dikatakan merupakan anak orang kaya dan tekanan itu menjadikan dia berkelakuan sedemikian sehinggakan ketika membeli minyak angin, dia dalam keadaan menangis akibat tekanan perasaan yang dialaminya.

Menurut polis, ketika menaiki teksi, Vionina masih memakai pakaian lengkap dan berhenti sekejap untuk mengeluarkan wang dari mesin ATM.

Tidak lama kemudian, sekembalinya ke dalam teksi, dia sudah tidak berbaju. Vionina telah ditahan polis.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.