Video dan Gambar Ngeri Suami Tetak Muka Isteri.

Dalam kehidupan berumah tangga, memang akan ada pergaduhan diantara suami isteri, kebanyakan pergaduhan yang sampai berlaku tumpah darah melibatkan pasangan curang. 

Semua yang berlaku adalah ujian untuh kita mengharungi masalah tersebut, dengan cara pemikiran matang dan waras, kita menempuh dugaan tersebut.

Walau bagaimanapun, ada juga masalah yang berlaku melampaui batas seperti berlaku kecurangan terhadap pasangan  masing-masing.

Apabila pekara ini terjadi, seharusnya kita menyelesaikan dengan cara yang baik. Bukan terlalu mengikutkan perasaan hingga memakan diri dan membahayakan orang di sekeliling.

Video rakaman berdurasi 22 saat ini menunjukkan, seorang lelaki sedang menetak muka dan kepala isterinya di tempat awam.

Pada masa yang sama, kelihatan seorang wanita tua sedang cuba menghalang lelaki tersebut sambil menjerit-jerit. menurut sumbar yang diterima isteri telah berlaku curang terhadap suaminya.

Selepas menetak muka isteri hingga mati, si suami telah membunuh diri ditempat kejadian lokasi kejadian berlaku di Negara China.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.