Video: 3 Orang Menyiksa Dan Merogol Saya Secara Bergilir

Kejam dan tidak berperikemanusiaan, itulah yang di alami oleh gadis yang menjadi mangsa kekerasan seksual tentera myanmar baru baru ini di Ronghiya

Lebih dari 65.000 orang masyarakat Muslim Rohingya dicatat melarikan diri baru – baru ini ke bangladesh,mereka  mendedahkah bagaimana mereka diperlakukan kejam oleh tentera myanmar.

Kekerasan dan kekejaman,pembantaian  serta pelecehan seksual (rogol) yang dilakukan terhadap Muslim Rohingya tidak dapat lagi di gambarkan baik berupa kata kata mahupun lukisan.

Baru baru ini VOA memberitakan 25/17 banyak pengungsi Rohingya yang baru datang ke bangladesh mengatakan,bahwa mereka di rogol dan diseksa tentera myanmar.

Katanya sepuluh orang meninggal karena tak tahan di siksa dan dirogol,”tak ada wanita yang kuat dirogol 10 orang lelaki” ungkap seorang gadis.

Dibawah adalah video wawancara dengan mangsa tentang kekejaman tentera myanmar.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.