6 Gambar Ngeri Dedah Pembunuhan Kejam Wanita OKU Dalam Kebun Jagung

Mayat wanita yang ditemui keadaan separuh bogel di kebunan jagung di kampung Busisingo sulawesi utara, di sini semalam.

Ketua Polis Daerah Desa Tombolango yang mengesahkan perkara itu berkata mayat wanita berusia 40 tahun itu dijumpai oleh pemilik kebun yang mahu pergi ke kebun jagung untuk melihat tanaman, kerana sudah beberapa hari ini dilanda banjir’.

Hasil siasatan polis tidak menafikan mangsa Rusmiati yang berumur 40 tahun adalah mangsa bunuh dan rogol, berikutan atas bukti-bukti adanya luka pada badan mangsa, terutama pada bahagian kemaluan.

Ketika ditemui, mangsa menggunakan baju berwarna biru muda serta kain putih yang melingkar dihelernya.

Menurut saksi, pemilik kebun berkata “Awalnya saya akan pergi ke kebun jagung untuk melihat tanaman, kerana sudah beberapa hari ini dilanda banjir, pada waktu melihat tanaman, saya menghidu bau busuk, merasa ingin tahu saya pun mencari dari mana datangnya bau tersebut, saya terkejut mayat seorang wanita dalam keadaan berbogel, saya terus berlari mintak bantuan penduduk kampung.

Sementara itu menurut adik mangsa kakaknya itu mengalami ganguan kejiwaan, dan selama ini ia tinggal bersendirian di kebun persawahan itu.




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.