Wanita Tampil Memberikan Penjelasan Isu Berebut Parking Di Langkawi

Semalam telah viral video seorang wanita yang dikenali sebagai Siti Khadijah dikatakan bersikap biadap dengan menunjukkan isyarat tangan lucah serta menyerang kereta individu lain dikatakan berpunca daripada berebut parking.

Tetapi hari ini wanita tersebut telah tampil memberikan penjelasan mengenai kejadian tersebut serta mempertahankan tindakannya itu.

Berikut merupakan penjelasan wanita tersebut, ketika kejadian tersebut berlaku di bazar ramadhan kuah langkawi pada sekitar pukul 7 lebih, saya ternampak parking kosong dan tanpa berfikir apa-apa saya teruslah saja masuk parking sebab nak kejar masa nak beli juadah berbuka puasa.

Bila dah parking itu saya teruslah kunci kereta dan berjalan terus menuju ke bazar, masa saya turun dari kereta memang tak ada siapa pun yang datang tegur saya tetapi tiba-tiba saya nampak cina itu reverse kereta sambil hon panjang dekat saya sampai orang dekat sana semua pandang saya.

Saya pun pergilah dekat kereta dia bertanya kenapa dia hon macam itu dekat saya lepas itu dia buka tingkap terus marah saya cakap, "Itu parking saya, bawak kereta itu tak ada lesen ke".

Bila dia dah cakap macam itu saya pun malaslah nak gaduh-gaduh saya terus saja berjalan ke bazar sebab bagi saya sikap macam itu memang tak profesional dan langsung tak ada budi bicara terus nak melenting marah ikut suka.

Ketika berjalan ke bazar saya tolehlah ke belakang dan saya nampak dia tengah merakamkan gambar kami jadi saya pun patah balik untuk bertanya sebab dia merakamkan gambar kami.

Dia tidak menjawab soalan kami malah terus mengunci pintu depan dan belakang serta menutup semua tingkap sambil menunjukkan penumbuk ke arah kami.

Ketika itulah mula terjadi perbalahan antara kami dan menyebabkan saya membalas tindakannya itu, mungkin dalam video tersebut hanya nampak kami yang bersalah sebab video tersebut hanya merakamkan perbuatan kami tetapi perbuatan mereka langsung tidak kelihatan.

Bagi yang terusan mencaci saya, alhamdullillah saya terima pahala puasa kalian dan bagi yang tahu keadaan sebenar dan mempertahankan tindakan saya, saya ucapkan terima kasih banyak-banyak dan hanya Allah sahaja dapat membalas jasa kalian.

Akhir kata saya, jika benar saya yang bersalah saya ingin mohon maaf di sini tetapi jika dia yang besalah maka saya ingin membersihkan nama saya kembali. - Wartawan Jalanan






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.