Pemandu Uber `Hot’ Jadi Perhatian, Bikin Penumpang Terpesona

Mungkin inilah pemandu Uber yang paling hot hinggakan penumpang lelaki tidak kisah sekiranya mereka terpaksa melalui kesesakan jalan raya, asalkan ia dipandu oleh Joyce Tadeo.

Wanita seksi berusia 27 tahun ini berasal dari Manila. Penumpang yang menaiki keretanya dikatakan terpesona dengan kecantikannya.

Joyce adalah lulusan psikologi dan dia memilih untuk menjadi pemandu Uber sejak beberapa bulan lalu kerana waktu kerjanya lebih flesibel.

“Penumpang lelaki biasanya terkejut ketika saya tiba untuk menjemput mereka,” ujar Joyce yang bekerja 12 jam sehari.

Joyce menambahkan dia suka akan perhatian yang diberikan oleh penumpang dan tidak kisah gambarnya dirakamkan oleh mereka.-Suara.TV

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.