Doktor Mengakui Bahawa Dia Telah Menjalinkan Hubungan Seks Dengan 80 Lelaki.


ENGLAND: Seorang wanita yang bekerja sebagai seorang doktor dan juga pakar terapi seks telah membuat satu pengakuan di mana dia mengaku bahawa dia telah menjalankan hubungan seksual dengan lebih daripada 80 orang lelaki di Utara Yorkshire. 

Kejadian itu telah diakui apabila dia telah memberitahu pihak media bahawa dia menjalankan hubungan itu sejak kematian suaminya dan kebanyakan daripada mereka sudah berkahwin.

Wanita terbabit yang dikenali sebagai Louise Van Der Velde, 43, memberitahu bahawa dia sangat bahagia dengan kehidupannya namun ianya agak sukar kerana dia terpaksa membahagikan kasih sayangnya itu dengan ramai lelaki.

Apa yang lebih mengejutkan adalah kebanyakan isteri kekasihnya itu mengetahui mengenai hubungan sulit tersebut namun mereka hanya membiarkan perkara itu berterusan kerana mereka tiada upaya lagi melayan nafsu suami mereka. 

Menurut Louise, ketika musim perayaan berlangsung, itu adalah masa yang sesuai bagi mereka untuk melempiaskan nafsu masing-masing dan kebanyakan pasangan mereka menolak keinginan itu disebabkan faktor usia.

Bagaimana pun, Louise berkata bahawa dia ingin mencari lelaki yang sesuai dan kemungkinan dia akan berkahwin semula jika lelaki yang diidamkannya itu dijumpai. Sumber: Astro Awani, Editor: Iera 







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja