Lima Warga British Ditahan Selepas Anjurkan Parti Seks.


Ini adalah gambar rumah sewa di Kemboja di mana pihak polis tempatan telah menyerbu kawasan kediaman terbabit dan menangkap lima lelaki dipercayai warga British di mana mereka dipercayai telah menjadikan tempat terbabit untuk menghasilkan gambar lucah.

Berpuluh-puluh gelas bir kosong, botol air yang dibuang dan tuala kelihatan bersepah di sekitar lantai rumah yang terletak di pinggir Siem Reap.

Tuala dan beberapa bola berwarna terang dapat dilihat di sekeliling kolam renang kecil dan sememangnya rumah itu telah menjadi tempat hiburan buat lelaki terbabit.

Menurut laporan daripada MailOnline, mendapati rumah tersebut telah diserbu oleh 30 pegawai polis Kemboja yang bertindak menyelaraskan serbuan ke atas rumah yang didakwa telah disewa oleh Brit Daniel Jones dan dua rakannya.

These are the first pictures of the rented home in Cambodia where police raided and arrested five British men for producing pornographic pictures

Dozens of empty beers cans, discarded bottles of water and beach towels litter the floor of the spacious home on the outskirts of Siem Reap

Paper plates, napkins and some brightly coloured balls can be seen strewn around a small rectangular swimming pool with murky green water

The ten Westerners, including five Britons, who have been arrested were pictured today in jail as they await trial

Police released these pictures which they claim show the tourists. However, Guy Harris, the father of one of the men arrested, claims these are five years old   Police released these pictures of the tourists

Jones adalah antara lima lelaki British yang telah dipenjarakan di Siem Reap di atas dakwaan kerana telah mengeluarkan gambar lucah.

Lima warga asing yang lain juga turut ditahan selepas serbuan dilakukan di vila yang disewa di kawasan Svay Dangkum, Khamis lalu.

Mereka yang ditahan itu telah di penjarakan di Siem Reap dan bakal menghadapi hukuman penjara selama setahun jika disabitkan bersalah dengan tuduhan itu.

Mereka juga telah diberi amaran bahawa mereka hendaklah menunggu selama dua bulan sebelum kes mereka itu dibicarakan.

Suspek yang ditahan itu adalah Dan Jones, 30, seorang ahli bina badan, Paul Harris, 32, dari Hampshire, Vince Hook, 35, Thomas Jeffries, 22, dari Hampshire, dan Billy Stevens, 21 namun kesemua suspek dikatakan telah menafikan tuduhan itu.


Empty plastic bottles and blue plastic stools have been left in the garden 

Stevens, yang telah ditangkap itu, dikatakan hanya tinggal di Kemboja tidak sampai sebulan manakala yang lain dipercayai telah tinggal di Siem Reap selama beberapa tahun dan turut mempunyai pekerjaan.

Harris pula adalah salah seorang pengurus Angkor What ...? Bar, iaitu salah satu tempat yang paling popular untuk pengembara muda di Siem Reap dan turut membuka pub untuk hiburan di hujung minggu.

Melalui peguam mereka iaitu Sourng Sophea, kesemua lelaki itu telah menafikan bahawa mereka telah merakamkan gambar lucah di rumah sewa terbabit namun salah seorang pegawai yang mengambil bahagian dalam serbuan Khamis lepas menegaskan bahawa gambar haram itu telah pun diambil.

Pegawai itu, yang tidak mahu dikenali dan bercakap menerusi juru bahasa, memberitahu Mail Online bahawa ketika serbuan dilakukan, pihak mereka mendapati bahawa ada beberapa wanita di parti itu yang dalam keadaan tidak berdaya manakala yang lain tidak memakai baju bikini.

Pegawai tersebut berkata bahawa gambar wanita itu telah diambil oleh penonton di sebuah parti swasta yang bermula pada sebelah petang dan dijangka akan habis hingga ke awal pagi.

“Ada wanita yang tidak mempunyai pakaian di bawah pinggang dan yang lain tidak memakai top.”

"Orang ramai mengambil foto wanita. Itulah sebabnya laporan itu mengatakan gambar lucah sedang diambil.”

“Penyiasatan itu terus dilihat jika mereka telah dijual. Kami ada laporan bahawa mereka sedang dijual di internet.”

“Terdapat juga penyiasatan untuk melihat apakah ada ubat yang digunakan kerana mereka kemungkinan akan menghadapi banyak tuduhan yang serius.”

Police posted a picture of the ten defendants lined up outside court, dressed in casual summer clothing. The photo is understood to include Britons Billy Stevens (left), Paul Harris (fourth from left), Daniel Jones (centre in white T-shirt) and Vincent Hook (fourth from the right)

Five Britons held in Cambodia over images of a Twister-style 'sex position game' have been provisionally charged with making porn, it has emerged. Pictures show how the men have had their heads shaved and have been forced to wear orange Guantanamo Bay style jumpsuits while they are held on remand at a prison in Siem Reap

Guards pictured outside the prison in Siem Reap where the eight men and two women are held

Rumah yang diserbu oleh polis dilaporkan telah disewa oleh Jones dan Jobman Robertus van der Well yang berusia 30 tahun dan Nikolaus Aleksandrr Ballovarre dari Norway.

Pihak polis memberitahu Mail Online bahawa ketiga-tiga mereka dikatakan bersama-sama dengan tujuh yang lain ditangkap kerana telah menganjur pesta dan acara lain yang bertujuan untuk menarik minat orang awam.

Mail Online mendedahkan bahawa polis di bandar itu telah melancarkan operasi penutupan untuk menentang apa yang mereka lakukan kerana perbuatan itu dianggap sebagai tidak sopan dan memalukan.

Dua minggu yang lalu seorang pegawai telah menyamar masuk ke dalam sebuah pub di Angkor Wat 'Pub Street' yang terkenal di Siem Reap.

Pegawai itu memberitahu bahawa dia telah melihat berpuluh-puluh pengembara yang lain keluar dan masuk di pub terbabit.

Namun, pada malam itu dia melihat sekumpulan lelaki dan wanita telah mengambil bahagian dalam permainan gaya 'Twister' di mana mereka mula melakukan hubungan seks.

Jones telah ditangkap oleh polis bersama dengan dua penganjur yang lain dan menurut sumber dia telah diberi amaran untuk tidak membuat sebarang penjelajahan pub lagi dan menasihatkannya supaya lebih baik jika dia meninggalkan negara itu.


Vincent Hook,one of the men arrested by police after a raid on a villa in the tourist hotspot of Seim Reap

The footage from last year's event shows nudity and drinking by a swimming pool

A video of a previous 'Let's Get Wet' pool party in Cambodia shows girls flashing their breasts as young men look on laughing. The same event this year led to arrests by the country's so-called 'morality police'

Kakitangan di Garden Village Hostel berkata, rata-rata pengunjung pada mulanya telah hadir dengan memakai pakaian yang lengkap dan tiada sebarang syak yang timbul.

Bagaimana pun, para tetamu di vila swasta telah diberitahu untuk pergi ke lokasi rahsia di mana terdapat BBQ dan DJ untuk hiburan serta mereka perlu menggunakan tiket untuk acara itu yang berharga £ 5.

Kebanyakan tetamu tiba dengan menggunakan pengangkutan yang popular di Siem Reap, iaitu Tuk Tuk dan mereka memberitahu bahawa ramai orang mulai tiba pada awal petang.

Namun, sebaik sahaja mereka memulakan pekerjaan mereka mendengar bunyi wisel dan turut melihat 30 orang anggota polis menyerbu melalui pintu untuk ke rumah terbabit.

Selepas serbuan, pihak polis membawa kesemua suspek ke sebuah balai polis tempatan di mana mereka turut dipaksa menonton video yang menggambarkan apa yang dilakukan oleh mereka itu sebagai sikap yang tidak senonoh.

Pegawai polis berkata mereka yang dilepaskan setelah disoal siasat dan diberikan nasihat tentang bagaimana mereka harus berkelakuan itu telah dilepaskan dengan amaran keras. Sumber: Daily Mail, Editor: Amira

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja