'Adik Merasa Bahagia Bersama Ibu' 'Kenapa Ibu Membunuh Adik' 'Ibu Tolong Adik Sakit Sangat Ibu'


Ibu, adik tidak sabar untuk melihat senyuman ibu, adik merasa sangat bahagia berada dengan ibu, Kenapa ibu, kenapa ibu melakukan itu, tidakkah ibu menyayangi adik lagi, kenapa ibu melenyapkan adik? adik menyayangi ibu dengan segenap hati adik, ibu, mengapa ibu tidak menyayangi adik dengan segenap hati ibu, ‘ibu tolong’ ‘ibu tolong’ ibu tolong’ sakit ibu, adik merasa sangat menyakitkan ibu, tolong adik ibu.

Adik berada dalam Rahim ibu, panjang adik Cuma 2cm, tapi adik sudah ada didalam badan ibu, adik sayang ibu, bunyi degupan jantung ibu itu menjadi music terindah yang menemani adik setiap waktu.

Ibu, adik sudah boleh merasa jari-jari comel adik, adik berasa hangat didalam tubuh ibu, janji ya ibu, ibu akan selalu meneman adik bermain ya ibu.

Ibu, sentuhan tangan ibu sungguh lembut, adik dapat merasakan nya ibu, ibu adik belum tahu jantina adik, ibu, tetapi adik mengharap ibu dan ayah akan menerima adik dengan gembira bila adik lahir nanti.

Ibu, aku semakin membesar ibu, rambut adik mula berkembang ibu, adik boleh mengerakkan tubuh, adik boleh berpusing kepala ibu, adik rasa bahagia bersama pelukan ibu.

Ibu, ibu, kenapa doktor itu ibu, doktor itu berkata apa ibu? apa itu ‘Abortion’ ibu? ibu, saya tidak tahu apa itu ibu, adik tahu, ibu akan melindungi adik kan ibu, adik sayang ibu.

Ibu pergi lagi jumpa doktor, ibu beritahu doktor, adik di sini sihat ibu, adik tak apa-apa ibu, ibu kenapa doktor memasukan objek tajam ibu, ibu tolong adik ibu, adik sakti ibu, ibu benda tajam itu menyakitkan tubuh adik ibu.

Ibu tolong adik ibu,benda tajam memotong rambut adik, ibu adik takut ibu, ibu tolong adik ibu, ibu benda tajam itu memotong kaki adik ibu, ibu adik tak tahan sakit ibu, ibu tolong adik ibu, ibu selamatkan adik ibu, ibu ibu ibu, tolong adik ibu.

Ibu, adik sayang ibu, walaupun adik tidak ada kaki, adik ada tangan untuk memeluk ibu, adik akan peluk ibu dengan kasih sayang adik seerat-eratnya ibu, ibu objek tajam sedang memotong tangan adik ibu, adik tak boleh lagi memeluk ibu, ibu tolong adik ibu, adik janji adik tidak akan menjadi anak yang nakal ibu.

Ibu, walaupun adik tidak mempunyai tangan dan kaki, adik mempunyai mata dan telinga untuk melihat senyuman ibu, mendengar kemerduan suara ibu, ibu tolong adik ibu, adik terasa sakit sangat-sangat ibu, ibu minta doktor itu berhenti ibu, adik sakit ibu, ibu benda tajam itu nak memotong leher adik ibu, ibu tolong adik ibu, ibu adik sayang ibu.

Ibu, benda tajam itu memotong leher adik, ibu, adik memohon ampun ibu, adik rasa bahagia ibu walaupun seketika adik di beri peluang hidup, adik sayang ibu, adik ingin memeluk ibu, adik nak berada dalam pelukan ibu.

Di waktu ini adik baik-baik saja ibu, adik berada di satu tempat yang indah ibu, ibu, Allah s.w.t mengembalikan semua tubuh adik yang di potong benda tajam itu ibu, adik boleh bermain ibu, adik rasa aman di sini ibu.

Adik bertanya pada tuhan, ibu, kenapa adik di potong ibu, tuhan memberitahu, ibu tidak sayang pada adik, ibu bunuh adik, tidak kan ibu, ibu sayang adik akan.

Adik tunggu ibu di syurga, ibu nanti kita main bersama di sini ya, ibu jagan lupa jemput ayah ya ibu, kita bermain bersama ya, adik sayang ibu.

Setiap anak yang di gugur kan,
Satu jantung berhenti berdetik,
Dua mata yang tidak akan pernah melihat,
Dua tangan yang tidak akan pernah menyentuh,
Dua kaki yang tidak akan pernah berlari,
Satu mulut yang tidak pernah berbicara,


Dimana kasih mu oh ibu, tergamak dikau menggugurkan anak yang tidak berdosa, dimana kasih mu ibu, di saat anakmu menjerit kesakitannya, dimana nilai kemanusiaan mu, di waktu kau melemaskan nya di dalam Rahim mu sendiri. Sedarlah wahai ibu. Editor: Farhana

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja