Cara Santau Dihantar Melalui Whatsapp

Walaupun dengan era zaman permodenan ini masih terdapat segelintir individu yang masih lagi mempercayai serta mengamalkan ilmu khurafat demi kepentingan diri sendiri.

Itulah yang berlaku kepada seorang individu yang telah berkongsikan kejadian yang menimpanya itu yang menggesa supaya tidak kira sama ada lelaki mahupun wanita supaya berhati-hati kerana terdapat individu yang tergamak menggunakan kecanggihan teknologi demi kepentingan sendiri.

Melalui perkongsian terbabit memberitahu bahawa individu tidak bertanggung jawab terbabit telah menggunakan aplikasi whatsapp sebagai batu loncatan bagi menjayakan rancangan jahatnya itu.

Tujuan dia berkongsikan kisah ini adalah sebagai memberi peringatan kepada kaum wanita di luar sana akan kewujudan manusia yang masih berfikiran sempit yang hanya mementingkan dir sendiri tanpa memikirkan kesan akibat perbuatannya itu.

Teknik terbaru terbabit digunakan bagi menghantar mentera atas tujuan yang tidak baik terhadap orang yang saya sayang dengan bermula seperti buat-buat tersalah nombor tetapi pada hakikatnya terdapat niat tidak baik.

Semoga sahabat handai saya yang lain sentiasa berhati-hati dan saya mendoakan anda semua sentiasa di lindungi oleh Allah daripada perkara-perkara yang tidak baik.

Di bawah ini merupakan mentera yang telah di hantarkan kepada orang yang saya kasihi dan saya terpaksa menggelapkan sebahagian mentera ini kerana bimbang jika ianya boleh terkena kepada orang lain sekiranya dibaca.

Ianya betul-betul berlaku terhadap saya dan ianya bukanlah sekadar rekaan semata-mata dan tujuan saya hanya ingin sering memperingati sesama sahabat handai.-Info Cdee Mn, Wartawan Jalanan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja