Guru Lelaki Diserang Secara Seksual Oleh Empat Wanita.

Gambar Hiasan
Seorang guru lelaki terkejut melihat keadaan kemaluannya yang lebam selepas sedar dari pengsan dipercayai dirogol empat orang remaja perempuan.

Guru lelaki yang berasal dari Zimbabwe, guru itu menceritakan bahawa dia manjadi mangsa serangan seksual oleh empat wanita berkulit putih yang dipercayai pelajar.

Dalam kejadian yang berlaku kelmarin, dia menumpangkan 4 remaja wanita dalam perjalanan balik kerumah menaiki keretanya.

Kemudian salah seorang wanita menyuruhnya masuk ke jalan kecil sebelum berhenti, secara tibi-tiba salah seorang dari mereka menekap mulutnya dari belakang dengan kain telah membuat dia tidak sedarkan diri.

Pihak polis yang membuat siasatan mendapati mangsa memakai kereta Toyota Quantum, empat penumpang wanita berkenan adalah burunan polis yang sudah beberapa kali melakukan serangan seksual terhadap lelaki di kawasan itu.

Bulan lalu sahaja terdapat 3 lelaki yang menjadi mangsa, dipercayai empat wanita itu menjual sperma lelaki kepada pihak tertentu.

Alasan mereka menumpang kereta orang lain dengan mengatakan ingin menjemput seorang rakan dan kemudiannya mengalihkan rute perjalanan mereka.

Beberapa mangsa berkata bahawa salah seorang dari perempuan itu pasih berbahasa Ndebele, sesekali mereka bercakap dengan bahasa yang tidak dipahami.

Guru yang menjadi mangsa berkata, sebelum dia pengsan salah seorang wanita sempat memberikan sebotol minuman, ketika dia sedarkan diri dia berada di kawasan samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam-lebam. dia kemudian bergegas ke dalam kereta dan melaporkan kejadian kepada pihak polis.


Sebelum kejadian ini mangsa mendakwa dia pernah melihat gadis berkenan dan mereka juga pernah cuba menggodanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.