Anak Kami Tarik Tudung Mangsa Saja

Anak kami tarik tudung mangsa sahaja,bukan seperti yang diviralkan kata Munirah dalam satu kenyataan hari ini mempertahankan anaknya Myraa yang didakwa sebelumnya adalah salah satu suspek utama kes buli di sekolah di Bandar Sri Damansara 2.

Sejurus itu Munirah juga tidak berpuas hati kenapa hanya anak perempuannya sahaja yang kena kecam dilaman media sosial, padahal pelaku pembuli berjumlah 5 orang seperti mana yang diberitakan sebelumnya

Sebelumnya gambar Myraa dan ibunya tular dilaman media sosial dan menjadi bahan kecaman natizen, selain mendapat beberapa ugutan.

Akibat daripada perkara tersebut Myra telah membuat satu report polis kerana tidak berpuas hati dengan segelintir natizen yang mengecam dia dan ibunya Munirah

“Saya dapati gambar saya dan ibu saya telah diviralkan dilaman media sosial facebook berkenaan dengan kes pukul pelajar di Sekolah Menengah Bandar Sri Damansara 2 oleh itu saya membuat aduan kepada pihak polis .katanya

Sejurus itu Myraa juga menafikan dakwaan media sebelum ini bahawa dia telah memijak kepala mangsa sehingga pengsan.”bukan saya yang memijak kepala perempuan tersebut tapi rakan saya bernama Nurul katanya”.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.