Bayi Maut Tertindih Lengan Ibu Yang Sudah Meninggal.


Seorang wanita dan bayinya ditemuai maut didalam bilik tidur secara mengejut. wanita yang dikenali sebagai Sorina Amelia dan bayinya yang masih berusia dua bulan juga turut maut kerana tertindih lengan ibunya sendiri, keduanya di temui dalam keadaan tidak bernyawa bersama.

Siasatan awal mendapati Sorina disyaki meninggal 2 hari sebelum ditemui oleh jirannya, hidung dan mulutnya mengeluarkan darah, sementara itu bayi meninggal disebabkan tak boleh bernafas, ketika ditemui hidungnya tertindih lengan ibunya, rahang dan hidung kanan miring ke kiri, kerena tertindih lengan.

Menurut saksi kejadian berkata “sejak dua hari belakang ini dia tidak melihat kelibat dua beranak itu, kemudian dia memutuskan untuk mengetuk pintu rumah jirannya itu, kerana tidak sedap hati kerana panggilannya tidak disaut, saya meminta tolong pada saudara saya untuk memecahkan pintu rumah mangsa.

Menurut suami mangsa yang bekerja di luar kota, berkata dia memang balik sekali dalam dua minggu, beliau juga berkata bahawa isterinya itu memiliki penyakit sesak nafas.

Sementara itu siasatan pihak polis tidak menemui sembara bukti kekerasan di tubuh mayat. hasil laporan bedah siasat diterima, polis mengklasifikan kes sebagai mati mengejut," katanya ketika dihubungi, di sini. kejadian berlaku di kalimantan timur.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.