2 Gambar Ngeri, Suami Sembelih Isteri Kerana Tolak Hubungan Intim.

Hanya kerana menolak permintaan suami untuk melakukan hubungan intim,s eorang wanita Efriana 27 dibunuh oleh suaminya sendiri Zulfan Efendi 36 dengan kejam.

Mangsa di temui oleh ahli keluarnya sendiri, kejadian itu di ketahui selepas Zulfan Efendi cuba bunuh diri selepas menyembelih isterinya didalam bilik rumah mereka di Kota Sidempuan Sumatra Utara Indonesia.

Dalam kejadian yang berlaku pada malam khamis,waktu sekitar jam 23.30 Zulfan Efendi meminta isterinya untuk membuat kopi.

Mangsa yang sedang baring didalam bilik tidur tidak mahu menbuatkan air untuk suaminya itu, lalu menyuruh suami membuat sendiri, tak lama kemudian, Zulfan Efendi cuba untuk meminta berhubungan intim, namun mangsa juga menolak dengan alasan mengantuk.

Kesal dengan pekara itu kedua pasangan tersebut bergaduh mulut, hingga akhirnya Zulfan Efendi pergi kedapur mengambil pisau.

Melihat isterinya masih baring, dia kemudian menyembelih isterinya, melihat mangsa meronta kesakitan, Zulfan Efendi turut menikam dada sehinga jantung isterinya itu berhenti.

Panik dengan kejadian itu Zulfan Efendi cuba membunuh diri dengan meminum racun serangga, akan tetapi beliau berjaya diselamatkan selepas dikejarkan ke hospital.

Dari laporan hasil bedah siasat, mangsa mengalami luka di bahagian telinga sehinga ke leher, bekas tikaman di bahagian dada dan juga perutnya.

Zulfan dan Efriana sudah 4 tahun berkahwin, namun belum dikurniakan anak, dalam keadaan ini pula yang membuat mereka kerap bertengkar dari pekara kecil hingga berlaku bergaduhan.

Menurut siasatan polis, tiga bulan lalu mereka bergaduh dan isterinya balik kerumah orang tuanya, pergaduhan itu juga  berpunca dari pada Zulfan menyuruh isterinya membuat kopi.

Waktu itu juga masalah kopi, kata Zulfan "tiap kali saya minta kopi harus merayu terlebih dahulu baru dia buat, saya penat di buat macam itu, seharusnya dia hormat pada saya bukan mempermainkan saya, sekali dua tak apa, ini tidak" katanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja