Bapa Rogol Dua Anak Kandung Kerana Isteri Selalu Menolak Mengadakan Hubungan Intim.

Seorang pekerja kontraktor terpaksa di tahan oleh pihak polis Balitung, setelah di dakwa telah merogol dua anak perempuannya yang masih berumur 17 dan 12 tahun.

Ketika disoal siasat oleh pihak polis suspek mengaku bahawa dia merogol kedua anaknya kerana rasa isterinya sudah tidak sedap selain dari pada itu suspek juga mengatakan bahawa  isterinya juga selalu menolak mengadakan hubungan intim bersamanya.

Saya pernah cakap kepada isteri orang yang belum menikah saja mahu berhubungan intim, mengapa kita yang sudah sah menjadi suami isteri tidak melakukannya, kata suspek di balai polis Balitung.

Suspek pertama kali merogol kedua-dua anaknya itu pada 4 bulan lalu anaknya yang berumur 17 tahun, mana kala anak keduanya yang berumur 12 tahun dirogol pada minggu lalu. suspek merogol anak-anaknya ketika isterinya tiada di rumah.

Suspek juga mengaku bahawa dia merogol kedua-dua anaknya masing-masing hanya sekali, pekara terkutuk itu terbongkar setelah anak keduanya mengaku sakit di bahagian kemaluan kepada cikgunya di sekolah.

Mangsa yang menceritakan kejadian itu pada cikgunya terus memanggil ibu mangsa dan melaporkannya di balai polis.
Selama di balai polis ibu mangsa terus menangis dan enggan untuk berbicara, mana kala suaminya di tangkap di rumah mereka selepas laporan di buat.

Isteri Suspek berkata bahawa dia sebenarnya enggan berhubungan intim kerana permintaan suaminya yang pelik ketika berhubungan intim, selain dari pada itu dia juga dikatakan tidak pandai merawat bahagian-bahagian sensitifnya. Sumber: nusantara news

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Punca Dan Kronologi Gadis Dirata Sebelum Dibunuh.