Video Remaja Kantoi Intai Dan Rakam Wanita Dalam Tandas Awam Untuk Koleksi Video Lucah

Seorang remaja ditahan selepas kantoi merakam aksi wanita membuang air kecil di tandas sebuah Pasaraya di Langkawi.

Mengikut info yang diterima Suspek sebelum ini telah melakukan perkara yang sama berikutan koleksi video didalam telefon bimbitnya.

Suspek telah diserahkan kepada Pihak Polis untuk tindakan lanjut.

Mana kala seorang pengguna facebook Lavender Violet mengatakan bahawa salah seorang mangsa adalah rakannya.

“Hati2 warga LSS kes terbaru budak baju oren ini buat cubaan berani mati nak sekodeng budak perempuan dalam toilet….siap duduk record guna phone lagi…banyak dah video mangsa-mangsa lain dalam phone dia …si mangsa member saya pulak itu.. haish geram pulak aku dengan budak tak cukup akai ni ….budak ni dah kat balai dah sekarang ini….tempat kejadian kat Parade toilet tingkat 3….kepada kaum hawa, hati-hati bila masuk toilet awam, bawa kawan ramai-ramai masuk teman….pengajaran buat diri sendiri….take note..”


Berita Penuh:http://wartawan-jalanan.blogspot.my/2016/03/video-remaja-kantoi-intai-dan-rakam.html
Posted by Wartawan jalanan on 12hb Mac 2016

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.