Suspek Pancut Awal Kerana Tak Tahan Lihat Mangsa Yang Nak Dirogolnya Meronta-ronta.

Seorang lelaki di serahkan kepada polis setelah dibelasah dan ditangkap oleh orang ramai selepas mendapat aduan dari seorang pelajar wanita sekolah menengah yang didakwa mangsa cuba merogol pelajar tersebut.

Riski yang di kenali oleh penduduk kampung tersebut sebagai yaya adalah suspek yang di seret kepada pihak polis atas cubaan merogol.

Mangsa menceritakan ketika kejadian mangsa baru sahaja pulang dari sekolah ke kampungnya, oleh kerana jarak sekolah dan rumahnya agak jauh mangsa terpaksa melalui kawasan estate sebagai jalan pintas.

Dalam perjalanan tersebut mangsa telah di halang oleh seorang lelaki kemudian di heret ke sebuah pondok di ladang tersebut.

Ketika hampir di rogol oleh suspek mangsa meronta-ronta untuk mengelak dari suspek yang cuba merogolnya.

Akibat dari rontaan tersebut, nafsu suspek semakin membuak terhadap mangsa, akibatnya suspek mengalami ejakulasi awal sebelum sempat merogol pelajar sekolah tersebut

Oleh kerana suspek tidak dapat merogol mangsa, suspek kemudian cuba memaksa mangsa untuk menyerahkan sejumlah wang sebelum meninggalkan mangsa sendirian di pondok tersebut.

Mangsa kemudian bergegas meminta pertolongan dari pada orang yang lalu lalarang di kawasan ladang tersebut. kemudian orang ramai segera mencari suspek yang masih belum jauh dari lokasi kejadian dan di belasah sebelum menyerahkannya kepada pihak polis.Garut Jawa Barat ,Indonesia

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.