AWAS!!! Wanita Wajib Baca. 8 Jenis Makanan Penyebab Utama Kemaluan Berbau.

Setiap muslimah pasti ingin bau badannya sedap di depan suami. Termasuk bagian-bagian penting yang menjadi rahasia mereka berdua.

Makanan adalah salah satu faktor utama yang mempengaruhi bau. Termasuk bau organ paling rahasia dari seorang istri, yang semestinya harus dijaga demi keharmonisan keluarga.

Sedikitnya, ada lapan jenis makanan yang jika banyak dikonsumsi akan membuat “or*gan wanita” berbau tak sedap. Lapan makanan yang disenaraikan Womenshealthmag dari Montefiore Medical Center New York adalah:

1. rempah-rempah
2. bawang
3. bawang putih
4. daging merah
5. susu
6. asparagus
7. brokoli
8. alko*.hol

Kelapan-lapan jenis makanan itu mempengaruhi pH organ tersebut sehingga menghasilkan bau tak sedap. Terutama alko.*hol, yang merupakan barang haram jika dikonsumsi.

Cara agar organ tersebut tidak berbau tak sedap adalah meminimalisir memakan 7 jenis makanan tersebut dan tidak mengkonsumsi alko.*hol yang jelas-jelas diharamkan.

Rempah-rempah, bawang, bawang putih, daging merah, susu, asparagus dan brokoli bukan bererti dihindari sama sekali.

Namun dijaga agar kuantitinya tidak banyak. Selain itu, imbangi dengan banyak mengambil air, buah dan sayuran. Sebab air, buah dan sayuran boleh meminimakan bahkan menghilangkan bau tak sedap tersebut. Jadi, perbanyak minum air putih ya. Minimum dua liter per hari.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.