Video Sekuriti Guard Tangkap Peninju MMA Di Condo Subang Jaya


Subang Jaya - Seorang lelaki telah di pukul oleh beberapa orang pengawal keselamatan di sebuah kondominium yang bertempat di sini kerana di menampar pengawal keselamatan.

Lelaki terbabit yang di kenali sebagai Darriush Kha Lili dikatakan cuba melawan pengawal terbabit yang tidak membenarkannya menaiki lift ke tingkat atas kondo terbabit.

Video sekitar kejadian terbabit yang sempat di rakamkan oleh orang awam telah di muat naik di media sosial kelihatan Darriush yang pada mulanya telah bertengkar dengan pengawal terbabit yang tidak membenarkannya naik ke kondo.

Tetapi kelihatan ketika pertelingkahan terbabit datang seorang lelaki yang cuba menghalang mereka daripada terus bergaduh namun tidak berjaya meredakan keadaan.

Melihat kepada video terbabit Darriush sempat menendang serta bergelut dengan pengawal yang bertelingkah dengannya sebelum muncul dua orang lagi rakan pengawal terbabit yang kemudiannya terus bertindak menerkam Darrius supaya tidak mampu berlawan lagi.

Kemudian selepas mereka berjaya mengunci Darriush daripada berlawan mereka telah bertindak mengikat Darriush dengan menggunakan tali sememntara menunggu pihak polis datang ke tempat kejadian bagi membawanya ke balai polis.

Walau bagaimanapun selepas tersebarnya video terbabit, Darriush telah tampil memberikan penjelasan bahawa kejadian tersebut hanyalah berpunca daripada salah faham antaranya dengan pengawal terbabit sehingga berlaku pergaduhan.

Darriush menganggap bahawa orang yang merakamkan kejadian tersebut adalah bodoh kerana hanya merakamkan ketika dia sedang bertelingkah sedangkan perakam terbabit sendiri pun tidak tahu pangkal hujung kejadian terbabit.

> Berikut merupakan penjelasan Darriush berhubung kejadian terbabit :

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.