Video Detik Rakaman Budak 11 Tahun Diliwat Sebelum Dibunuh.

Abu Dhabi - Susulan kejadian yang menimpa seorang kanak-kanak lelaki yang dibunuh serta di liwat ketika pulang dari Masjid selepas Solat Asar.

Kejadia tersebut merupakan detik dimana seorang lelaki yang menyamar dengan memakai burka telah memperdaya seorang budak lelaki berusia 11 tahun dam menyebabkan kematiannya.

Azan Majid Janjua dirogol dan dibunuh selepas diperdaya oleh seorang lelaki di masjid di Abu Dhabi semasa dia pergi menunaikan solat pada bulan Ramadan dua minggu lalu.

pembunuh dipercayai menyamar sebagai seorang wanita untuk memperdaya Azan untuk mengikutnya ke bumbung bangunan kerana dia tahu anak itu tidak akan mengikuti seorang lelaki tanpa memberitahu ibu bapanya, lapor Gulf News.

CCTV menunjukkan suspek yang membawa beg tangan dan berjalan ke lif dengan seorang anak muda. Polis percaya lelaki itu adalah seorang pendatang Pakistan yang membawa Azan ke bumbung blok apartmen di mana dia kemudian merogol dan mencekik kanak-kanak itu.

Mejar Jeneral Maktoum Al Sharifi dari  Polis Abu Dhabi berkata: “Dia berpakaian seperti seorang wanita kerana dia tahu bahawa anak itu tidak akan pergi dengan seorang lelaki tanpa kebenaran daripada ibu bapanya.”

Azan ditemui dalam keadaan separuh bogel oleh juruteknik penyaman udara pada 31 Mei di atas bumbung bangunan di mana dia tinggal. Mayatnya ditemui bersama senaskah alquran sisinya.

bapa azan, Dr Majid Janjua, 38, berkata: “Dia sedang berpuasa dan dia pergi ke masjid untuk solat Asar dan membaca Al-Quran dan kemudian hilang.”

“Saya terkejut untuk mengetahui bahawa AC juruteknik, yang pergi ke atas bumbung bangunan kami untuk memeriksa penyaman udara yang rosak, menjumpai mayatnya sekitar jam 10 pagi. tubuhnya dijumpai separuh bogel.”

Suspek ditahan kurang daripada 48 jam selepas mayat itu ditemui dan detektif mendakwa dia telah membuat pengakuan. ibu bapa Azan, yang berasal dari Rusia dan Pakistan, dipercayai mengenali suspek. - Sumber: eksidenz.com



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.