Video Dan Gambar, Suami Tetak Isteri Gara-Gara Tak Belikan Rokok


Indonesia,- Seorang suami didapati telah menetak isterinya sendiri menggunakan parang sehingga maut hanya kerana tidak membelikan rokok untuknya.

Kejadian tersebut di katakan berlaku di Sulawesi Tengah pada hari Jumaat semalam.

Mengikut daripada keterangan daripada saksi, kejadian tersebut berpunca daripada isteri suspek yang enggan membelikan rokok untuk suaminya apabila disuruh.

Mangsa enggan membeli rokok apabila disuruh adalah kerana mangsa malu merasa malu dengan pekedai tersebut kerana memiliki suami yang tidak berpuasa.

Marah kerana suruhannya tidak di endahkan oleh mangsa, suspek yang tidak dapat mengawal perasaan akhirnya bertindak menetak isterinya itu dengan menggunakan parang yang berada di rumahnya itu.

Akibat daripada perbuatan suspek, mangsa yang di kenali sebagai Sumiati maut di tempat kejadian dengan berpuluh luka tetakan di seluruh badan.

Manakala suspek yang di kenali sebagai Ipin telah berjaya ditahan oleh pihak polis selepas aksi kejar-mengejar antara pihak polis dengan suspek yang berlari sambil memegang parang yang digunakan olehnya untuk menetak mangsa. - Wartawan Jalanan

Video aksi kejar mengejar tersebut boleh di lihat di bawah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.