Misteri Motor Di Tepi Jalan, Dan 2 Tahun, Tak Ada yang Berani Ambil|

Pelik tapi benar itulah kisah yang diceritakan oleh Shary Azshary dilaman media sosial hingga menjadi tular sejak semalam.

Penduduk yang kerap melalui jalan di Kendari Sulawesi Tengah ini, tentu tidak pelik lagi dengan kewujutan motor Honda CBR 250cc Repsol ini.

Sekali pandan tak ada yang dilihat pelik dengan motor ini, namun kisah disebaliknya pasti membuat bulu tengkuk anda bergerak.

Kisahnya motor tersebut sudah beberapa kali dipindahkan oleh penduduk sekitar, namun motor berkenan akan kembali sendiri ke tempat asalnya.

Dimaklumkan pemilik motor berkenan meninggal dunia dua tahun lalu akibat kemalangan tepat dimana motor itu Parking.

Menurut Shary Azshary dia sendiri sudah melihat motor tersebut dan sempat mengambil beberapa keping gambar.

“Saya singgah tadi dilokasi itu, semua yang tahu jalan lama ini pasti akan tahu kisahnya, walaupun sudah dua tahun berlalu, motor itu kelihatan bersih kunci juga masih tergantung di situ”


“Menurut sumber, sudah banyak yang datang cuba mengambil motor berkenan, tapi motor akan kembali sendiri, pihak polis jugak pernah mengambil tindakan, sampai sahaja malam motor akan berbunyi dan kembali ke lokasi asal”katanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.