3 Soalan Pelik Dan Lucu Daripada Ibu Mengandung.


Saat-saat apabila seorang wanita bergelar sebagai seorang ibu merupakan salah satu saat yang pastinya indah dan tidak dapat dilupakan.

Sudah pasti ramai wanita telah melalui proses ini dan bagi sesetengah wanita yang belum melalui proses ini kemungkinan mereka akan berasa teruja serta tidak sabar menanti cahaya mata mereka dilahirkan.

Pastinya segala persiapan sudah dibuat bermula daripada kelengkapan bayi serta peralatan yang lain yang dapat membantu untuk melancarkan proses untuk bergelar seorang ibu.

Bagaimana pun, untuk bergelar ibu muda ataupun ibu yang belum mempunyai pengalaman, proses ini dianggap rumit dan susah.

Melalui satu perkongsian di media sosial Facebook, rata-rata wanita yang bergelar ibu berkongsi cerita dan pengalaman mengandung masing-masing di mana mereka juga turut bertanyakan soalan yang tidak masuk akal dan tidak patut ditanya langsung.

Perkongsian mengenai soalan ini diluahkan oleh seorang wanita mengenai kebimbangan yang dialaminya itu melalui satu group yang dikenali sebagai Kelab Ibu Mengandung Malaysia.

Mari kita lihat luahan hati yang dialami oleh ibu tersebut.





Namun, perkongsian itu dibidas apabila seorang wanita yang dikenali sebagai Myzatu Hidayah Malek memuat naik beberapa keping gambar untuk menjawab soalan yang diajukan di dalam kelab terbabit.

Pada awalnya dia memberitahu bahawa dia berasa hairan bagaimana dia boleh menjadi ahli di dalam kelab terbabit.

Dia kemudiannya menjawab setiap soalan tersebut dalam bentuk sindiran dan turut meminta wanita yang lain turut peka serta mengambil tahu sesuatu perkara dengan bertanyakan kepada orang yang pakar bukannya dengan mengajukan soalan yang tidak masuk akal.





Oleh itu, kepada ibu diluar sana anda haruslah sentiasa mencari dan mendapatkan tips yang berguna daripada orang yang berpengalaman untuk menghadapi proses bergelar seorang ibu. 

Diharap, saat-saat untuk bergelar ibu ini akan menjadi detik-detik yang indah dalam hidup anda yang bergelar wanita. Sumber: Oh Bulan, Editor: Amira

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja