Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Ke Rahim Mangsa.

Kes rogol kembali menimpa seorang gadis 15 tahun dinama kemaluannya di sumbat dengan kayu sepanjang satu meter ,dipercayai suspek inspirasi dari kes  eno yang berlaku ditangerang pertengahan bulan lalu.

“Saya inspirasi dari kes eno yang saya lihat di tv”kata salah seorang suspek N 17 tahun yang di tahan pada isnin semalam.

Ketiga-tiga suspek juga mengaku bahawa mereka memasukkan kayu kedalam kemaluan mangsa sebanyak tiga kali selepas puas merogolnya.

Sebelum ini mangsa telah di rawat di hospital kerana mengalami pendarahan di bahagian kemaluan akibat di cucuk menggunakan kayu yang berukuran cukup besar hingga mengakibatkan rahim gadis tersebut luka parah dan mengakibatkan pendarahan.

Dalam kejadian yang berlaku pada sabtu di fahamkan gadis berkenan di rogol selepas balik daripada solat berjamaah dari masjid Oleh tiga suspek salah seorang adalah  bekas kekasihnya.

Manakala motif  kejadian masih belum di sahkan, namun menurut laporan pihak polis manado AKBP Suprayitno semalam ia berkait dengan perasaan cemburu seperti kes yang menimpa eno.

Manakala ayah mangsa yang cuba dihubungi pemberita untuk memberikan penerangan, enggan megulas lebih lanjut kerana keadaan anaknya yang masih trauma.

“Saya belum tidur, saya tak boleh bagi tahu kerana saya belum mampu untuk menjelaskannya, katanya ketika dihubungi pemberita sebentar tadi. e-berita.org

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Suami Lumpuh, Isteri Curang Dengan Rakan Sekerja