Inilah 4 Golongan Wanita Jika Suaminay Bernikah Lagi.

Inilah Kata-kata wanita yang mendengar suaminya akan menikah lagi, maka sesungguhnya wanita itu akan terbahagi menjadi empat golongan, iaitu:

1. Wanita Kufur
Wanita kufur akan berkata: “langkah mayat aku dulu!!”

2. Wanita yang kurang keimanannya
Wanita yang kurang imannya akan berkata: “kembalikan aku pada orang tuaku..!”

3. Wanita yang keimanannya tahap sederhana,
Wanita yang imannya tahap sederhana akan berkata: “tak kisah kalau nak nikah lagi janji adil”

4. Wanita yang tinggi imannya
Wanita yang tinggi imannya akan berkata: “Alhamdulillah.. akhirnya suamiku diberikan kepercayaan oleh Allah untuk memimpin wanita-wanita yang beriman pada-Nya..”
Subhanallah….

Wahai para isteri, hiasi dirimu dengan keanggunan, kelembutan dan keimanan, lakukan apapun kerana Allah, berdoalah dan mintalah pertolongan Allah untuk selalu menjaga suami tercinta dari segala masalah yang dapat merugikan kehidupan rumah tangga.

Nescaya kerananya suamimu tidak akan berpaling ke wanita lain.

Semoga Allah SWT. sentiasa memberikan kesihatan dan melindungi suami, isteri yang sedang membaca. Aamiin

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.