Suami Posting Ini Di facebook Selepas Terima Duit Yang Di Kirim Oleh Isteri Dari Luar Negara.

Kerana hidup miskin seorang suami terpaksa membenarkan isterinya untuk menjadi pekerja di luar negara di Kuwait sebagai pembantu rumah tangga.

Risiko hidup berjauhan dari keluarga sangatlah tinggi dan harus pandai menjaga diri di negeri orang.

Sementara keluarga yang tinggal juga turut merasa berat hati untuk melepaskan jika orang tersayang terpaksa harus pergi jauh demi mencari rezeki bagi menampung keperluan hidup keluarga.

Perkara itulah yang dihadapi oleh lelaki sala Filipina ini, dia terpaksa merelakan isterinya bekerja di Kuwait sebagai pembantu rumah tangga.

Reynaldo Pepito, lelaki ini pun menceritakan tentang kebanggaannya terhadap isteri yang ketika ini sedang bertungkus lumus bekerja di luar negara melalui sebuah rakaman video.

Menurut pengakuannya, dia baru sahaja menerima sejumlah duit yang cukup banyak hasil dari kerja isterinya.

Meskipun demikian, dia sama sekali tidak bahagia dengan duit yang diperolehinya itu.

“Duit ini tidak membuatkan saya bahagia, saya jauh lebih bahagia jika isteri berada di sisi walaupun hidup susah, sudah beberapa bulan kami berpisah dan saya sangat merinduinya”

“Saya berharap dengan vidoe ini, isteri dapat melihat dan kembali kepada keluarga kembali hidup bersama lagi”katanya dalam video yang di viralkan oleh Viral4real,

Selain itu, Pepito berkata dia tidak mempunyai pilihan selain mengizinkan isterinya bekerja di luar negeri,

Alasan dia ikhlas melepaskan isterinya adalah kerana kemiskinan.

Setelah mengucapkan terima kasih di pengakhiran video tersebut, dia bersumpah akan menyimpan duit tersebut dan akan menggunakannya ketika isterinya kembali.

Sejumlah netizen yang melihat tayangan tersebut tabik dengan isteri Pepito yang bekerja keras demi keluarga.


Netizen juga mendoakan mereka dapat hidup berdua dan bahagia.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.