Budak 9 Tahun Mati Dirogol Dan Kemaluan Disumbat Dengan Ranting Kayu Tajam.


Masih lagi dalam keganasan seksual, kali ini mayat kanak-kanak wanita 9 tahun ditemui dalam keadaan mengerikan dengan kemaluan di sumbat dengan ranting kayu tanpa sehelai pakaian.

Disyaki kanak-kanak tersebut adalah mangsa keganasan seksual, selain dari pada itu kepala mangsa juga ada kesan lebam dipercayai di pukul menggunakan benda tumpul.

Kejadian yang berlaku di desa bayung incir, bayuasin, sumatra barat indonesia, ketua polis bayuasin mengesahkan kejadian tersebut.

Dari hasil bedah siasat mendapati mangsa di rogol terlebih dahulu sebelum dibunuh dan ranting kayu tajam dimasuk kedalam maluannya sepanjang 10cm, manakala mulutnya di sumbat dengan seluar dalam.

mayat mangsa ditemui oleh abangnya sendiri, bau busuk yang menyegat membuatkan dia mencari punca bau tersebut.

Menurut siasatan awal mendapati, mangsa keluar rumah seorang diri untuk mengikuti orang tuanya ke suatu tempat.

Kerana tak pulang balik ke rumah, keluarga mangsa mencari pada rabu, abang mangsa menemui mayat adiknya di dalam semak dengan keadaan yang sangat mengerikan dan berlumuran darah.

Perkara itu terus di laporkan kepada pihak berkuasa, hingga kini pihak polis bayuasin masih belum dapat punca kejadia pembunuhan tersebut.

Difahamkan dari griya agung anggota yang menyiasat mengatakan, mereka percaya bahawa pembunuhan tersebut di lakukan oleh orang yang mengenali mangsa dan sudah tahu keadaan mangsa yang memiliki kelainan upaya.

Menurut keterangan ayah Mangsa, Aman (47), mayat anaknya ditemui di dalam hutan Mangsang yang terletak 2.5 kilometer dari rumah mereka.

 “Dia pergi dari rumah sekitar jam 18.00 hari Isnin. Kemudian anak saya Riki yang merupakan abang dari Fitriani pergi memancing bersama temannya, dan menemui adiknya di pinggir sungai kemudian langsung memberitahu kami, setelah itu kami melaporkan kepada polis yang ada di Bayung Lencir,” ujarnya.

Aman mengatakan, anaknya itu di kategorikan sebagai orang kurang upaya OKU. “Dia memang cacat mental, kerjanya setiap hari jalan keluar rumah tapi tidak tahu apa yang dituju, nanti kalau lapar dia akan pulang.


Sudah makan kemudian dia pergi lagi, selain itu dia juga pendiam, dia anak saya yang ketiga dari lima beradik, namun yang saya hairan dia pergi sejauh itu kerana biasanya dia main di sekitar rumah sahaja,” katanya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.