Kemalangan Sedih!!! Ibu Sempat Menyusukan Bayinya Yang Kelaparan Sebelum Menemui Ajal.

Cermin depan kereta habis retak berderai, tidak tahu keadaan pemandunya, tetapi saya fikir pemandunya menemuai ajal di situ juga, mana kala penumpang yang duduk di sebelah pemandu mengalami kecederaan parah, wajanya habis  berlumuran darah.

Dahinya terkopek sehingga menonjolkan tulang tengkorak, mungkin juga akibat terhentuk pada papan pemuka kereta ditambah dengan pecahan kaca cermin hadapan.

Ajaibnya kuasa TUHAN, bayinya selamat tetapi terpelanting ke kerusi belakang, bayi kecil yang tidak tahu apa-apa itu meraung dan menangis, mungkin kerana kesakitan, terkejut dan sebagainya

Sewaktu anggota bomba itu mengambil dan mahu menyelamatkan si kecil tadi, ibunya terketar-ketar dan menggigil sambil membiri isyarat kepada beliau.

Sunhanallah rupa-rupanya si ibu tadi mahukan bayinya kerana hendak disusukan, si ibu selak bajunya dengan sedaya upaya san menyusukan si kecil itu dengan penuh rasa sayu dan pilu.

Si kecil senyap dalam dakapan ibunya, betapa nyamannya dakapan ibu itu sehingga mampu menenangakan si kecil yang ketakutan.

Dengan kuasa dan izin ALLAH, ibu itu tiba-tiba tercungap-cungap mencari nafas tanda ajalnya yang semakin hampir.

Lalu terkapailah si ibu dalam keadaan yang penuh rasa tanggungjawab dan kasih sayang itu, Ya ALLAH betapa pilunya situasi itu sehingga merenggaut ketenangan anggota bomba tida.

itu lah dia kasih sayang seorang ibu, walau dalam keadaan bertarung nyawa dan menahan kesakitan, masih tidak melupakan tanggungjawab sebagai seorang ibu, menyusukan anak di saat-saat akhir hidupnya, subhanallah KREDIT SUPERPOWER84.

Sedihnya cerita ini buatkan jantung berdetik laju, air mata mengalir membasahi pipi, inilah ibumu wahai anak, tidak sanggup lihatmu berlapar walau nyawa ibu semakin hampir di ambil.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.