3 Gambar Budak 3 Tahun Duduk menggigil Di Tepi Jenazah Ibu Selama 6 Jam.

Seorang kanak-kanak berusia 3.5 tahun terpaksa duduk disisi jenazah ibunya selama 6 jam akibat tanah runtuh, rumah mereka ditimpa tanah runtuh di Bangli Bali, Indonesia pada jumaat kelmarin.

Kanak-kanak berkenan dikenali sebagai Aris yang turut menyaksikan kematian ibu, nenek, sepupu serta kakaknya yang masih berusia 10 tahun.

Dalam kejadian yang berlaku pada jumaat kelmarin Sekitar jam 1 pagi, bapa Aris berada di Hospital untuk menjaga ayahnya yang sedang sakit.

Beliau meningalkan kedua-dua anak dan isteri dirumah ibunya, ketika kejadian hujan lebat berterusan selama tiga hari berturut-turut sebelum tanah runtuh.

Menurut saksi sebelum kejadian gempa berukuran sederhana berlaku, gembar bumi berkenan telah mengakibatkan tanah di sekitar rumah mangsa runtuh.

Dalam bilik rumah diduduki oleh 5 orang  dan hanya Aris yang selamat, sementara 4 lagi ahli keluarganya meninggal dunia ditempat kejadian.

Kejadian tanah runtuh yang menimpa rumah mangsa disedari oleh penduduk selepas awal pagi, bagaimanapun aris ditemui duduk Kesejukan di tepi jenazah ibunya sambil menangis dibawah hujan lebat.

“Saya sangat sedih melihat Aris, dia ditemui dalam keadaan menggigil, dia menangis sebaik kami melihatnya, tangannya terus diangkat ke atas meminta didukung dan simpati, sebaik kami mengangkatnya dia menunjuk-nunjuk jari ke arah jenazah ahli keluarganya yang lain” kata saksi.

Sebelumnya pemberita memaklumkan bahawa tragedi tanah runtuh di tiga kampung daerah Bali telah memakan mangsa seramai 12 orang termasuk seorang wanita serat mengandung.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.