Video Suami Bakar Isteri Hidup-hidup, Terdapat Gigitan Cinta Bukti Isteri Curang.

Gersik, Indonesia - Seorang lelaki bertindak nekad dengan membakar isterinya apabila mengetahui bahawa isterinya berlaku curang di belakangnya.

Menurut petikan yang di petik dari Suara.TV, suspek yang dikenali sebagai Ilham Roiz 40 tahun sememangnya telah lama mencurigai kelakuan isterinya Utie Arisanti 40 tahun yang terlampau mesra dengan seorang lelaki walaupun ketika berada di hadapannya.

IR dikatakan amat marah selepas melihat tanda gigitan cinta di tubuh isterinya itu telah bertindak membakar wanita tersebut hidup-hidup di tengah sawah, isterinya itu kantoi berlaku curang kerana mengikut kata IR dia tidak pernah membuat tanda gigitan cinta tersebut jadi siapa yang melakukannya jika bukan kekasih gelap isterinya itu.

Pada hari kejadian, dia mengajak isterinya keluar untuk mencari makan dan ketika wanita itu sedang membeli makanan, IR pula sedang membeli minyak tanah yang dimasukkan ke dalam plastik tanpa pengetahuan isterinya itu.

Dalam perjalanan pulang, ketika mereka sampai di kawasan sawah, IR mahu melakukan seks dengan isterinya dan ketika itulah dia melihat ada gigitan cinta di dada wanita berkenaan.


Marah dengan keadaan itu, dia telah menyiram minyak tanah dan membakar isterinya hidup-hidup kerana marah wanita itu berselingkuh dengan lelaki lain. IR telah ditangkap polis dan berdepan hukuman penjara seumur hidup kerana kesalahannya itu.-Suara.TV

Lihat video yang dilakonkan semula oleh suspek kepada pihak polis.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.