Video Nyanyian Sepasang Suami Isteri Dikecam.

Adakalanya masyarakat ini macam tak ada kerja lain asyik memasukkan video yang minta sangat di kecam.

Ada yang sengaja memasukkan video macam itu dan tak kisah diri dikecam semata-mata hanya kerana nak cari publisiti dan nak popular.

Itulah yang berlaku kepada sepasang suami isteri yang memuat naik video nyanyian mereka sehingga mendapat kecaman dari segelintir netizen.

Biarpun menerima kecaman, namun ada juga yang mula terhibur dengan video-video yang dikongsikan pasangan ini menerusi akaun facebook Kisah Rumah Tangga.

“Walaupun aku pakai internet data unlimited, tapi aku rasa rugi juga data aku…selepas tengok video ni,”kata Hasan Clarks.

Menurut Qaseh Ahza Qaisara, “Mula- mula seronok tengok tapi lama- lama jadi lain pula perasaan kalau hari-hari buat video sama,”katanya.

“Ok la at least diaorang ada cara nak happy-hapus bersama. esok-esok bila salah seorang dah tak ada mesti sedih pasangannya tengok video tu… bukan semua orang boleh faham dan ikut gila kita kan… at least they’re making memories. Tu pun nak kene kecam. Yang orang kita suka asyik-asyik cerita pukul bini cerita tak bertanggjawab cerita curang, cerita terlanjur melanjur, skali skala be happy for others, takpe kan,” tulis Diana Nabila.

Terus memuat naik video nyanyian, pasangan ini turut mempunyai pengikut mereka tersendiri.-SuaraTV

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.