Video Ngeri Suami Penggal Kepala Isteri Sebelum Bawa Berjalan.

Mumbai - Seorang lelaki telah didapati membunuh isterinya sendiri serta memenggal kepala mangsa yang kemudiannya di bawa berjalan di sekitar bandar.

Kejadian tersebut di katakan berlaku di Kota Pune dekat Mumbai, India.

Kejadian tersebut sempat dirakamkan oleh pengguna jalan raya dari arah belakangnya dan video terbabit kemudiannya telah di muat naik ke media sosial serta menjadi tular.

Video terbabit mengejutkan ramai pengguna media sosial kerana video terbabit menunjukkan secara jelas seorang lelaki sedang membawa kepala seorang wanita yang di percayai isterinya sendiri berjalan-jalan di sekitar bandar.

Lelaki tersebut kelihatan begitu santai berjalan sambil memegang kepala isterinya itu yang masih bercucuran darah meleleh di sepanjang jalan.

Namun begitu, terdapat segelintir pengguna jalan raya yang masih tidak menyedari perbuatan lelaki tersebut yang sedang berjalan-jalan smbil memegang kepala perempuan yang terputus.

Menurut laporan media tempatan di sana, lelaki tersebut dikatakan telah membunuh isterinya sendiri adalah berpunca daripada perasaan cemburu serta menuduh mangsa telah berlaku curang di belakangnya menyebabkan dia bertindak begitu.

Bagaimanapun lelaki terbabit telah pun di tahan oleh pihak polis bagi menjalankan siasatan berhubung kejadian itu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.