Video Lelaki Kantoi Cabul Wanita Dalam LRT Berjaya Dirakam.

Zaman sekarang ini tak tahu mengapa tetapi semakin ramai yang hilang sifat malu mereka dan semakin berani berkelakuan tidak sopan ketika berada di khalayak ramai.

Semakin kita terdedah kepada era ke modenan serta semakin maju sesebuah negara itu, semakin banyak ragam yang dapat kita lihat pada hari ini.

Dengan keadaan sekeliling yang semakin terdedah kepada sosialis, kita boleh lihat dan dengar melalui televisyen, media sosial, perkongsian melalui lisan serta jika anda bertuah semestinya anda boleh lihat secara live tapi bukan execlusive sebab pelakunya di kalangan minda ada kurang sikit

Baru-baru ini telah kecoh di media sosial mengenai video yang di sebarkan oleh CELUPAR.COM yang memaparkan aksi seorang lelaki yang mungkin sedang berahi telah cuba untuk mengambil kesempatan terhadap seorang wanita yang berada di depannya dengan menggesel kemaluannya kepada wanita tersebut.

Tanpa disedari oleh wanita itu, lelaki yang kelihatan seperti kegersangan itu sedang mengekalkan kedudukannya untuk memudahkannya melakukan pencabulan yang didominasi dari pergerakan natural kenderaan yang mereka naiki.

Apapun tindakan itu, ia sememangnya satu bentuk serangan seksual terhadap wanita di tempat awam dan perbuatan tersebut tidak seharusnya dibiarkan. CELUPAR.COM

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.