Video Lelaki Dibelasah Kerana Memaki-hamun Anggota Rela.

KAJANG – Video seorang lelaki yang dibelasah telah tular di media sosial semalam dan kejadian tersebut dikatakan adalah berpunca daripada lelaki terbabit yang bersikap kurang ajar.

Lelaki tersebut dikatakan telah bersikap kurang ajar dengan seorang anggota rela wanita yang sedang bertugas mengawal kesesakkan di Downtown tersebut

Lelaki itu dikatakan telah mengeluarkan kata-kata makian terhadap anggota rela terbabit yang menghalangnya dari memasuki kawasan berkenaan untuk mengelakkan jalanterbabit menjadi sesak.

Lelaki tersebut yang dikatakan tidak berpuas hati disebabkan tidak membenarkannya memasuki kawasan tersebut bertindak memaki anggota rela wanita berkenaan siap sebut bapak dia lagi dan terus memasuki kawasan terbabit tanpa mengendahkannya.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku di Downtown Kajang berhampiran pasaraya Econsave kira-kira pukul 11 malam semalam.
Lelaki tersebut betul-betul menunjukkan lagak samsengnya menyebabkan adik anggota Rela wanita tersebut yang melihat kejadian itu naik marah dengan cacian yang di lemparkan oleh lelaki tersebut terhadap kakaknya itu.

Lelaki tersebut kemudiannya telah dibelasah oleh orang ramai disebabkan mulutnya yang lancang tersebut, itulah masuk kawasan orang mulut tak reti nak jaga.

Menurut sumber Aril Effendi yang memuat naik video berkenaan berkata, bukan lelaki itu saja yang mulut jahat tetapi isteri dia pun turut sama bersikap kurang ajar, apalah nak jadi.

Pada hal ini benda kecil saja tapi dah jadi besar, perkara ini boleh selesai dengan cara baik kalau dia mengakui kesilapannya minta maaf lepas itu pergi saja kan boleh selesai.

Bagi mereka yang nak berkunjung ke tempat tersebut di harap bersabarlah dan fahamlah sikit dia orang itu tutup jalan nak tolong kau orang juga supaya kenderaan dapat berjalan dengan lancar dan untuk mengelakkan kesesakkan yang teruk.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.