Video Aksi Terkutuk Lelaki Mencuri Dalam Masjid Jadi Viral.

Apalah nak jadi dengan orang sekarang ini di bulan yang mulia ini sepatutnya kita sebagai umat Islam berlumba-lumba nak buat amal nak cari pahala tapi lain pula dengan si pencuri ini yang dah tak takut nak buat dosa.

Orang pergi ke masjid dengan niat baik untuk menunaikan perintah Allah, tapi lain pula dengan seorang lelaki ini yang masuk ke masjid dengan niat semata-mata untuk mencuri.

Dahlah menyamar sebagai muslimat satu hal, lepas itu tergamak pula dia melangkah orang yang tengah solat hanya kerana hendak mencuri barangan jemaah, apa tak takut dosa ker.

Perbuatan lelaki tersebut dikecam hebat oleh rata-rata netizen yang menganggap perbuatannya itu amat terkutuk kerana menjadikan masjid sebagai sasaran dia mencuri.

Ini salah satu cara pencuri mencuri barang-barang jemaah dalam masjid, iaitu dengan menyamar sebagai muslimat dan kemudiannya melakukan perbuatan jenayah itu.

Nak solat di masjid pun tidak selamat dan para jemaah yang menunaikan solat di masjid di nasihatkan supaya lebih berhati-hati agar tidak menjadi mangsa pencuri seperti ini berikutan tersebarnya video kejadian seumpama ini.

Video yang menjadi viral tersebut dikatakan berlaku di Indonesia. - Suara.TV

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.