Siti Kasim Dakwa Rakyat Malaysia Menerima Golongan LGBT.

Putrajaya: Inilah salah satunya tanda akhir zaman yang dapat kita lihat di Malaysia ini, semakin ramai yang kita lihat seperti tidak tahu nak membezakan yang betul atau salah.

Kenyataan yang di keluarkan oleh Siti Kasim seakan tidak berasas kerana dia mengatakan bahawa rakyat di Malaysia ini secara amnya telah mula menerima golongan LGBT.

Akan tetapi sekiranya ‘golongan kononnya warak’ diberi kuasa, tentu bakal mendatangkan risiko terhadap golongan LGBT dan Melayu yang jenis seperti Siti Kasim, menurutnya lagi.

Siti Kasim mendakwa bahawa golongan pondan mempunyai kemungkinan yang tinggi untuk diberkas kerana terdapat peruntukan dalam perundangan Syariah yang membenarkan pihak berkuasa untuk menangkap golongan lelaki yang berpakaian seperti wanita.

Siti Kasim menambah, “Tetapi di Kuala Lumpur, walaupun mereka dikenali sebagai golongan pondan, mereka tidak boleh diberkas melainkan mereka didapati melakukan perbuatan yang tidak bermoral."

Aktivis program Seksualiti Merdeka tersebut membayangkan masa depan negara ini bakal mengikuti langkah negara jiran, di mana pihak kerajaan Indonesia sedang aktif dalam usaha membanteras golongan LGBT.

“Inilah trend yang saya lihat di Malaysia. Sekiranya pihak kerajaan kita tidak membanteras puak-puak warak yang tidak siuman gila kuasa ini, negara kita akan turut melakukan yang sedemikian."

Siti Kasim sebelum ini pernah merayu kepada masyarakat bukan Islam agar mereka membiak bagi menghasilkan lebih ramai lagi orang bukan Islam supaya membolehkan mereka bangkit berjuang bersama dengannya untuk menentang kesemua orang Islam yang menyokong usaha pemerkasaan kedudukan Mahkamah Syariah dalam negara selain mendakwa Tuhan dihasilkan dari getaran dari dalam diri seseorang. - menara.my

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.