Saya Akan Laporan Polis Kerana Memfitnah Saya.

Datuk Seri Jamal akan membuat laporan polis berhubung print screen whatsupp yang tersebar sejak dari semalam.

Jamal memuat naik di akaub facebook miliknya dengan kenyatan "Fitnah dan nama sebuah blog yang dikatakan mengfitnahnya berhubung dia akan menjadi Menteri Besar Selangor menggantikan Azmin Ali sekiranya Pakatan Harapan kalah di Selangor.

Jamal mengaku itu adalah nombor Handphone namun jelas Jamal nombor itu tidak aktif  WhatSapp dan print screen itu telah di edit

Perbualan WhatsApp Dedah Jamal Mahu Jadi Menteri Besar Selangor.

Saya akan buat laporan polis kerana memfitnah dengan menyebarkan print screen whatsupp yang di ubah yang di sebarkan di blognya.

Di Bawah Adalah Penjelasan Jamal Di Facebook

No hpone saya yang tak aktif whatsup juga disebarkan dan menampakan WHATSUP INI DI UBAH/EDIT.

AUTA BANYAK SANGAT.

-INI FAKTA-

Untuk makluman, Dato Seri Jamal Yunos telah umum TIDAK AKAN BERTANDING DUN ATAU PARLIMEN di mana2 kawasan seluruh Malaysia.

Kawasan Sungai Besar juga Beliau dah umumkan siapa calonnya pada PRU14 di Parlimen Sungai Besar (Kekal Penyandang YB Budiman), Dun Sungai Panjang (Dato Imran Tamrin) dan Dun Sekinchan (KP MCA Bhgn). Umum skrg tapi tapisan YAB PM.

Kalau Tak Bertanding Adun, mcm mana nak jadi MB Selangor ???

Kan pelik bunyinya. Jadi saya paham ada gerakan bawah tanah atas langit ingin melaga-lagakan pemimpin. Kebiasaan bila kita buat baik, bantu rakyat tapi mesti ada yg jahil dan iri hati kerana beliau berani berjuang dan saya akan senantiasa ada bila beliau berjuang.

buat Kerajaan Selangor Skrg (pakatan tiada harapan), kami akan terus berjuang untuk pastikan Selangor akan di ambil Barisan Nasional pada PRU 14.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.