Padah Sibuk Nak Viralkan Orang, Wanita Bakal Berdepan Saman Malu.

Dah jadi tabiat orang ramai pantang ada apa sahaja yang di rasakannya tidak betul semuanya nak di viralkan di media sosial tanpa selidik perkara tersebut terlebih dahulu.

Itulah yang berlaku kepada seorang wamita yang dikatakan sibuk nak menviralkan benda yang dia sendiri tidak pasti dan wanita tersebut bakal berdepan dengan saman malu oleh pemilik wajah yang dia viralkan.

Sibuk sangat nak memviralkan sesuatu cerita tanpa usul periksa, sudahnya terpalit najis di muka sendiri.

Satu status telah di hantar oleh seorang pengguna laman sosial Hanisah Rahmand di dalam group WARGA KUANTAN mengenai adab dan aurat si pengunjung bazar yang berdekatan dengan masjid yang seperti tidak menghormati bulan Ramadhan.

Niat baiknya menasihati akan kejadian ini amat murni namun cara dan penyampaian beliau akhirnya makan diri sendiri apabila si empunya diri tampil menjelaskan status sebenar agama yang di anutinya.

Bella Doll tampil menjelaskan bahawa beliau bukanlah beragama Islam dan telah menempelak si pemuat naik status akan larangan orang bukan beragama Islam tentang kehadiran mereka ke bazar2 seluruh negara . Hal ini telah menyebabkan si mangsa berhasrat untuk mengambil tindakan saman malu akan kejadian yang mengaibkan ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.