Kerana Ingin Popular, Lelaki Ini Maut Ditembak Kekasih Sendiri.

Seorang lelaki yang mahu popular di Internet maut selepas cuba merakamkan aksi menahan tembakan peluru pistol menggunakan buku.

Pedro Ruiz III, 22, maut selepas peluru pistol yang ditembak kekasihnya, Monalisa Perez, 19, menembusi buku itu dan terus mengenai dadanya. kejadian berlaku di Saint Paul, Amerika Syarikat.

Monalisa yang hamil anak kedua dilaporkan menembak Ruiz yang memegang buku tebal di dadanya menggunakan pistol Desert Eagle .50 pada Isnin lalu.

Kejadian berkenaan turut disaksikan anak perempuan pasangan itu yang berusia tiga tahun.

Ruiz berharap aksi itu yang dirakam dengan dua kamera tular di Internet sekaligus menarik ramai pengguna melanggan siaran YouTube miliknya.

Monalisa Perez akan didakwa dengan bunuh tampa niat.

Perez memberitahu pihak berkuasa, Ruiz ingin membuat video YouTube menembak peluru ke dalam buku yang dipegangnya di dada. menurutnya lagi dia menembak dari jarak kira-kira satu kaki (0.3 meter) jauhnya.

Pihak berkuasa berkata Ruiz meninggal dunia akibat satu luka tembakan di dada.

Mak Cik mangsa, Claudia Ruiz, memberitahu pada pemberita bahawa pasangan itu suka membuat video aksi dan memasukannya di YouTube.

Mahkamah telah memberi Perez tahan di rumah dangan ikat jamin $ 7,000 (RM 30,065) sekiranya dapati bersalah Perez mungkin dikenakan hukuman maksimum 10 tahun penjara. - Harian Metro



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.