Kelibat Julia Perez Kelihatan Ketika Sidang Temubual Dewi Perssik.

Pada sabtu lepas kita telah dikejutkan dengan berita Julia Perez telah pun meninggal dunia setelah bertahun cuba untuk melawan penyakit kanser yang dihidapinya itu.

Namun begitu, belum cukup seminggu kepermegiannya, telah kecoh pula berita yang mengatakan kelibat yang menyerupai fizikal artis popular tersebut kelihatan dalam satu sesi temubual yang dihadiri oleh ramai wartawan.

Imej tersebut dilihat berada di tengah-tengah kerumunan pihak media yang pada ketika itu sedang menemubual aktres Dewi Perssik.

“Wajahnya putih pucat dengan posisi sedikit menunduk memandang ke lantai kelihatan agak menakutkan”, ujar seorang netizen saat gambar tersebut mula tersebar luas di media dalam talian Indonesia.

Biarpun kesahihan tentang berita itu masih belum dapat dipastikan, namun sudah timbul pelbagai ramalan yang bukan-bukan.

Malah di satu sisi, ada yang meramal ia hanya kelibat manusia biasa yang mempunyai persamaan iras wajah pemilik nama komersil Jupe ini.

“Kalau benar dia mempunyai persamaan dengan Jupe, pasti pada saat itu dia lebih menjadi perhatian media untuk ditemubual,” seloroh seorang netizen.

Pun begitu, dipetik dari akaun @realdeeplovers mereka menyifatkan netizen sengaja mencari ruang untuk mensensasikan sisi tidak baik aktres pujaan mereka itu apatah lagi Julia Perez sebelum ini terkenal dengan lakonannya menerusi filem-filem bergenre seram.

Setelah pelbagai spekulasi timbul, akhirnya hal itu terjawab di mana imej Jupe yang dimaksudkan itu bukanlah entiti misteri sebaliknya seorang wartawan dari sebuah portal di Indonesia yang turut sama datang bertugas menemubual Dewi Perssik.

Saat terdedah kebenaran tersebut, ramai berharap agar perkara seumpama itu tidak lagi berulang menghormati keluarga arwah.

Julia Perez meninggal pada 10 Jun lalu pada usia 37 tahun akibat kanser rahim tahap empat.- Showbiz.
Wajah dalam bulatan merah dikatakan kelibat ‘Julia Perez’ yang diketahui sudah meninggal tanggal 10 Jun lalu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.