Bayi Bertangan Dan Berkaki Empat Meninggal

India - seorang bayi perempuan dilahirkan dengan satu kepala, dua tubuh, empat tangan dan empat kaki. di sebuah hospital di kota Lakshirai, Bihar, India, baru-baru ini

Menurut laporan Suara.TV, ratusan orang berkerumun di luar sebuah hospital  selepas bayi malang itu meninggal dunia pada Jumaat lalu. Menurut ibunya, Savita Devi, dia sangat terkejut kerana kehilangan bayi yang baru saja dilahirkan.

“Namun, saya yakin apapun yang terjadi maka itu demi kebaikan. Jika bayi saya hidup dengan keadaan itu maka setiap hari kehidupannya akan sama dengan kematian,” katanya.

Sementara suaminya pula, Suresh berkata, selama isterinya mengandung, dia telah berusaha melakukan yang terbaik untuk merawat isteri.

“Kami berharap dapat memiliki bayi yang sihat. Namun, takdir memiliki rencananya sendiri,” kata Suresh.

Manakala Dr Mukesh Kumar yang membantu proses kelahiran bayi itu memaklumkan anak Suresh dan Savita itu tidak dapat diselamatkan kerana perkembangannya belum sempurna.

“Janin tak berkembang secara baik di dalam rahim kerana satu dan lain hal,” katanya. - Suara.TV

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.