4 Remaja Lelaki Ditahan Rogol Gadis Berusia 17 Tahun Bergilir-Gilir

Ibu bapa seharusnya lebih peka dengan anak-anak dengan siap mereka bergaul dan kemana mereka keluar supaya kejadian yang tidak di ingini berlaku.

Lebih-lebih lagi jika anak gadis, ibu bapa seharusnya mengawal mereka agar tidak terlalu bersosial dan tidak sewenang-wenangnya membenarkan mereka keluar ikut suka hati.

Itulah yang berlaku kepada seorang remaja perempuan yang terlampau mempercayai kekasihnya sehingga sanggup mengikuti kekasihnya ke mana sahaja tanpa mengetahui niat sebenar kekasihnya itu.

Remaja perempuan tersebut telah di perdaya oleh kekasihnya sendiri sehingga di rogol beramai-ramai oleh kekasihnya sendiri dan juga rakan-rakan keaksihnya itu.

Mengikut laporan yang di petik daripada Utusan, kejadian tersebut di katakan berlaku di Pasir Mas, Kelantan dan kes terbabit masih lagi dalam siasatan pihak polis.

Kesucian bulan Ramadan tercemar apabila polis berjaya menahan empat lelaki yang dipercayai terlibat dalam kejadian rogol yang membabitkan mangsa seorang gadis berusia 17 tahun di Pasir Mas dekat sini malam kelmarin.

Pemangku Ketua Polis negeri, Senior Asisten Komisioner Din Ahmad berkata, kejadian tersebut dikatakan berlaku apabila teman lelaki mangsa meninggalkannya di sebuah pondok di kawasan Tok Uban, Pasir Mas.

“Kemudian datang enam kawan teman lelakinya, mereka terus merogol mangsa bergilir-gilir. Teman lelakinya juga turut merogol mangsa yang masih bersekolah itu.

“Kita telah menahan empat suspek berusia 17 sehingga 21 tahun, usaha memburu dua lagi suspek sedang dijalankan,” katanya. – Utusan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.