Video Jururawat Bertumbuk Di Dalam Bilik Pemedahan.

Satu rakaman video tersebar di media social, video tersebuat menunjukkan pergaduhan di dalam bilik pembedahan disebuah hospital ketika pemedahan dijalankan.

Menurut laporan Shanghaiist, video tersebut didakwa dirakam di sebuah hospital di Lankao, Wilayah Henan, China dapat dilihat dua jururawat perubatan dilihat bergaduh didalam bilik pemedahan tersebut.

Jururawat leleki telah membuang sarung tangan ke arah jururawat wanita dan jururawat wanita telah menumbuk jururawat lelaki tersebut, jururawat lelaki bertindak balas dengan menumbuk berkali-kali di kepala dan mengetuk wanita itu ke lantai.

kekecohan itu dapat perhatian pekerja perubatan lain di dalam bilik, menyebabkan seorang pakar bedah datang untuk cuba tenangkan  keadaan itu, dan mengarahkan pakar bedah lain untuk meneruskan kerja.

Pihak polis sedan menyiasat rakan video tersebut, Seorang pegawai memberitahu pemberita bahawa kejadian itu berlaku selepas pembedahan selesai dijalankan, dengan mendakwa bahawa pesakit telah meninggalkan bilik pemedahan tersebut.

Netizen mula mempertikaikan kenyataan pihak polis, ini kerana menunjukkan bahawa video itu kelihatan jelas menunjukkan bahawa pemedahan sedang dijalankan pada masa pergaduhan itu. - Wartawan Jalanan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.