Video Isteri Gunting Kemaluan Suami!!!! Kantoi Ada Hubungan Sulit.

Tidak dapat menerima suami menjalin hubungan cinta dengan wanita lain seorang isteri nekad berbuat gila dengan memotong kemaluan suaminya sendiri dengan menggunakan guting di cina,

Menurut sumber, sebelum wanita itu melakukannya,pasangan berkenan sempat begaduh mulut hingga wanita itu kesal dan menggunting kemaluan suaminya ketika tidur.

“Saya tidak menyesal memotong kemaluannya ini sebagai hukuman dan balasan kerana bermain-main perempuan dibelakang saya”

“Ini sudah beberapa kali dia melakukannya,dia tidak pernah berubah walaupun sudah ramai orang yang menasihatinya” kata isteri mangsa.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.