"Sepanjang Jalan Dia Telah Meramas Dada Dan Kemaluan Saya Bang"

Sekarang ini berbagai cara orang nak menjana pendapatan, ada yang melakukan berbagai kerja tambahan untuk mencari sesuap nasi.

Di negara Jiran, Indonesia pemandu motor sewa atau lebih di kenali dengan istilah Driver Gojet di Indonesia, berbeza dengan di Malaysia panggilan baginya adalah Dego Ride.

Pelbagai cerita menarik yang di alami oleh Dego Ride selalu di kongsikan di laman media sosial dan setiap cerita yang dikongsikan memiliki nilai pengajarannya yang tersendiri dan ada unsur menggelikan hati.

Pernah juga dulu seorang Dego Ride mengongsikan pengalaman dia membonceng seorang penumpang yang tercirit di dalam seluar dan baru-baru ini seorang Dego Ride telah kembali menghiasi laman media sosial dengan cerita yang saya rasakan cukup menarik.

Seperti yang kita ketahui bahawa aplikasi pengangkutan online telah banyak membantu Dego Ride dalam menghubungkan antara driver dengan penumpang, aplikasi ini juga mengharuskan kedua-dua belah pihak mengisi ruangan identiti yang jelas agar tidak timbul sebarang masalah kelak.

Kadang kala driver hanya mengambil penumpang setelah melihat penumpang yang di anggap berpenampilan menarik.

Itulah yang terjadi kepada seorang Dego Ride yang bersetuju mengambil seorang penumpang itu setelah melihat penumpang tersebut berpenampilan menarik, setelah bersetuju dia pun menuju ke tempat yang di arah untuk mengambil penumpang tersebut.

Ketika melihat penumpang tersebut dari jarak yang jauh sememangnya kelihatan sangat cantik dengan baju dress warna biru serta berbadan lentik, namun dia amat terkejut setelah melihat dari dekat ternyata penumpang tersebut merupakan seorang pondan.

Tapi demi tanggungjawab, dia ambil juga penumpang tersebut walaupun terasa terganggu dengan kelakuan pondan tersebut.

Mengikut pengakuan driver tersebut, sepanjang perjalanan menghantar pondan tersebut ke tempat di tuju dia telah meramas-ramas dada serta bahagian sulitnya dari belakang.

"Nasib baiklah saya ini masih berfikiran waras, kalau tidak saya dah tumbuk muka dia," katanya. Kalau tumbuk nanti jadi kes jenayah pula.

"Hancur hidup aku bang, harga diri aku dipermainkan begitu oleh pondan tersebut," luahnya sayu.

Buat Dego Ride di luar sana berhati-hatilah dalam melakukan pekerjaan itu, cari rezeki itu dengan cara begitu tidak salah tetapi berhati-hatilah pelbagai perkara yang tidak di sangka boleh terjadi.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.