Lamaran Ditolak Kerana Alat Sulit Terlalu Kecil

Patrick Moote menjadi pusat perhatian di stadium bola kerangjang UCLA ketika dia melamar teman wanitanya di hadapan umum. lebih mengejutkan aksi lamaran itu di rakam kamera televisyen dan wajahnya muncul di skrin besar stadium dan di saksikan oleh semua penonton baru-baru ini.

Namun ketika dia mengucapkan lamaran kepada teman wanitanya yang duduk di sebelah. wanita itu berpaling dan meninggalkannya tanpa sepatah kata.

Semua penonton masing-masing menunjukkan muka perihatin, tidak berpuas hati dengan itu Moote kemudian bertanyakan kepada gadis pujaan hatinya sebab kenapa lamarannya di tolak.

Disinilah bahagian paling sedih, apabila wanita itu memberitahu bahawa punca dia menolak lamaran Moote kerana saiz zakar Moote terlalu kecil dan dia menjamin tidak akan bahagia dengan itu.

“Saya melihat Zakar saya setiap hari, saya tidak hairan dengan itu “kata moote kepada Huffngton post.

Dimaklumkan selepas beliau pulih dari rasa kecewa, Moote kemudian membesarkan alat sulitnya.

Moote juag pernah membuat sebuah filem dokumentari menceritakan usahanya itu untuk membesarkan zakar melalui pil dan ubat-ubat lain seperti minyak.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.