Kronologi Kes Samun Dan Rogol Penjaga Kaunter.

Fakta kes samun dan rogol yang berlaku di puchong kinrara baru-baru ini. mangsa dikenali sebagai Susila 21 tahun yang merupakan Penjaga Kaunter Di Taman Sentosa berkata beliau telah dirogol bergilir-gilir pada hari kejadian.

Menurutnya kejadian yang sebenarnya beraku pada, pada 11.05.2017, semasa dia dan kawan sedang bekerja di premis beralamat No 1, Tingkat 1, Lorong Dato Yusuf Shahbudin 20 Taman Sentosa. datang dua orang lelaki bangsa tidak pasti Melayu atau India Seorang Tinggi Dan Seorang Pendek Masuk dalam premis tersebut.

Tiada pelanggan ketika waktu kejadian, salah seorang dari meraka telah mengikat kawan beliau yang bernama : Yusuf dan Ani menggunakan wayar komputer.

selepas itu salah seorang dari lelaki tersebut (lelaki pendek) telah mengambil wang milik mangsa sebanyak RM 400 dan telah membawa mangsa masuk ke dalam tandas lalu menarik baju mangsa dan memaksa mangsa mengisap kemaluan.

Mangsa telah menolak lelaki itu kerana tidak mahu tetapi dia telah menarik rambut mangsa dan menolak mangsa ke dinding dengan kuat sebelum merogolnya.

Hasil Siasatan Awal.

1.Kejadian berlaku di sebuah kedai di Alamat No 1, Tingkat 1, Lorong Dato Yusuf Shahbudin 20 Taman Sentosa, Klang. Mangsa seorang warganegara Indonesia bekerja di kedai tersebut lebih kurang dua bulan.

2. Mangsa bersama dua rakan sekerjanya yang dikenali dengan nama ‘yusof’ dan ‘Ibu ina’ serta teman wanita Yusof iaitu Megi pada hari kejadian tersebut. kemudian datang dua lelaki disyaki India dan Melayu masuk ke kedai dan merampas duit kedai sebanyak RM1000/-. Kedua-dua telah mengikat kaki dan tangan Yusof dan kak Ina menggunakan wayar kabel komputer.

3.Mangsa ditarik oleh saspek disyaki Melayu masuk ke dalam kawasan toilet kedai. Saspek paksa mangsa buka mulut kemudian masukkan kemaluannya dalam mulut mangsa. Saspek juga telah merogol mangsa secara paksa dan pancutkan air maninya ke dalam mulut mangsa. Mangsa diberitahu Megi juga dirogol oleh seorang lagi saspek.

4.Sepasukan Polis Forensik Dari IPK Selangor telah pergi ketempat kejadian dan mengambil kes barang bukti seperti sekeping karpet yang dipercayai mempunyai kesan air mani serta empat kabel komputer.

5.Mangsa dihantar ke HTAR Klang untuk rawatan dan pemeriksaan dan hasil pemeriksaan dapat terdapat kesan luka melecet dibahagian belakang (posterior) forchette (fork shaped fold of skin at bottom of entrance to vagina . mangsa tidak mengalami apa-apa kecederaan.

6.Fotofit wajah saspek telah dibuat oleh mangsa dan pengecaman sebanyak 50%

7. Rakaman CCTV kedai tersebut telah diperolehi. Rakaman diteliti untuk mengesankan saspek terlibat.

8. Siasatan masih diteruskan untuk menggesan saspek yang masih bebas.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.