Bayi Ini Ditanam Hidup-Hidup, Nasib Baik Dia Selamatkan Oleh Seekor Anjing

Anjing itu dikatakan berbuat demikian selepas menghidu bau bayi yang berusia sebulan itu. Kejadian berlaku di China.

Ketika itu, tuan anjing berkenaan, Yan Jiali sedang mencari anjingnya apabila dia melihat binatang berkenaan di dalam semak.

“Anjing saya cuba menggali lubang itu dan kemudian saya melihat seorang bayi terbaring di dalam lubang berkenaan. Dia dibalut dengan kain putih,” kata Yang.

Bayi terbabit telah dibawa ke klinik di bandar Wutan dan menurut dokor, ketika dibawa ke situ, suhu badannya menurun dan kadar denyutan jantung juga perlahan.

“Mulutnya penuh dengan tanah. Dia kemudian dipindahkan ke hospital,” kata Dr. An.

Meskipun bayi itu tidak lagi berada dalam keadaan bahaya namun dia memerlukan tempoh masa yang panjang untuk sembuh.

Polis percaya bayi itu dikebumikan kerana keluarganya menyangka dia sudah meninggal dunia. Pihak berkuasa kini sedang mengesan anggota keluarganya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.