Diam-diam Menabung Untuk Berkahwin Dengan Kekasih, Tetapi Niat Tidak Kesampaian Apabila Mereka Terpisah.

Tiada siapa yang tahu bagaimana kisah kedua pasangan ini bermula, namun kisah cinta ini berakhir dengan duka.

Sebahagian orang yang berusaha dalam hubungan cinta berjaya mencapai ke jinjang pelamin dan hidup bahagia.

Namun ada pula yang berusaha sebaik yang dia mampu tapi akhirnya tetap berpisah, perkara inilah yang di alami oleh lelaki benama Fizai.

Kisah cinta Fizai tular dilaman media sosial facebook sejak semalam apabila memuat naik status yang mengatakan dirinya telah menabung secara diam-diam untuk menampung perbelanjaan perkahwinannya dengan wanita pilihan hati tidak seperti yang dia harapkan.

Menurut Fizai selama hubungan mereka 3 tahun, dia telah berusaha dengan sebaik mungkin menjaga hubungan mereka agar tetap kekal.

Dalam diam-diam dia telah mengasingkan gajinya sedikit demi sedikit untuk belanja majlis perkahwinan mereka akan datang sejak dua tahun lalu namun sayang wanita yang dia percaya selama ini lebih memilih lelaki lain.

“Saya sudah  ada niat, tapi Allah merencanakan yang lain.

“Saya sengaja menabung diam-diam, kononnya nak bagi kejutan, tapi hati kamu memilih dia lelaki lain”

“Saya masih ingat dengan janji untuk menghalalkan hubunagn kita, 3 tahun bersama bukan waktu yang mudah untuk saya mencari yang lain”tulisnya.

Tulisan singkat dengan beberapa keping gambar tabung duit yang bertulisan “untuk halalkan Nopi” terus menjadi perhatian ramai..

Natizen yang melihat posting tersebut turut mengucapkan kata-kata semangat kepada Fizai

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.