Video Wanita Besi Ajar Pemandu Lelaki Yang Biadap Atas Jalan Raya.

Irkutsk, Siberia (Russia): Seorang lelaki memandu dengan cara bahaya di tempat letak kereta pusat beli-belah menerima padah apabila ‘diajar’ wanita besi Siberia selepas lelaki itu memberhentikan keretanya dengan mengejut di depan kereta wanita berkenaan.

Oksana Kosheleva, 34, yang berang dengan pemanduan bahaya itu menarik lelaki berkenaan keluar dari keretanya, memikulnya dan memasukkan lelaki itu ke dalam tempat simpan barang keretanya. Dia kemudian memandu keluar dari kawasan itu dan meninggalkan lelaki itu di tepi jalan.

Menurut Siberian Times, ketika kejadian, rakan lelaki itu yang dikenali sebagai Artyom, merakam aksinya menunjukkan kebolehan memandu di kawasan letak kereta berkenaan.

Oksana yang terkenal di Siberia dengan kekuatannya menarik lori, tram dan helikopter, tidak senang dengan perbuatan Artyom melakukan aksi ‘drift’ itu.

“Ia berlaku mengejut dan ini kali pertama berlaku kepada saya.

“Saya jerit kepadanya ‘Apa kamu buat ini? Ini tempat letak kereta’.

“Dia kemudian bertengkar dengan saya dan saya berkata ‘Kamu patut belajar cara letak kereta yang selamat, ada kanak-kanak di sini’, kata Oksana.

Menurutnya, dia memutuskan untuk ‘mengajar’ Artyom, bukan memukulnya.

“Saya wanita, berlawan bukan untuk saya,” katanya.

Artyom yang malu dengan kejadian itu berkata ‘tiada apa yang berlaku’.

Menurutnya, dia tidak melawan balik kerana mengenali siapa Oksana dan tahu kekuatannya.

Januari lalu, Oksana menarik dua tram berisi penumpang dengan jumlah berat 36 tan.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.